welcome:)

sekadar bingkisan naluri:)

Wednesday, August 11, 2010

1st entry di bulan pose:)

da lm da x msk blog sendiri...bz teramat yg keterlampauan...:)
hr ni da msk 2nd puase...alhmdullh,hrp smp ke bke...insyAllh

nk cte sal smlm..

1st day puase...yummy2....selera masing2 tajam abes...smua bnde nk mkn...
situasi : (di wktu petang tatkala menanti waktu berbuke ms nk order mknn)
tempat : chao pharya

aku :mmm...nk mkn ap ni?
zureen:mkn nsi putih ngn lauk pauk la.
jos :nk lauk ap??byk ni..

(masing2 berfikir dgn dlm nye...smp kakak yg nk amek order tu pnt tgu)...last2..

aku :kak nasi putih 3
zureen:tomyam cmpur 1, puyuh kunyit 2ekor...sayur??
jos :mau kangkung ke kailan??
aku :xksh...
zureen:oit...cpt la...jgn x ksh...x ksh:)
jos :ok...mau kailan ikn masin..
kakak :air dik....
kami :tembikai laici(jos),tembikai(zu),tea O suam(aku)..kakak tu pn pergi...

tibe2...

zureen:kechek,,,kte x ckup protein ni..mmm...tmbh ikan jom...
aku :kak2,,,tmbh g...ikan..
zureen:ikan pari bakar

motif....juz nk ckp kami sgt berselera...hahaha...

menu utk 3org yg chantek:p

makanan:
1)nasi putih 3
2)puyuh kunyit 2
3)tomyam campur 1
4)kailan ikan masin 1
5)ikan pari bakar 1

air:
1)tembikai laici
2)tembikai
3)tea 0


~~wee....cedap:)



~~menanti bile la nk buke ni;)

~1st berbuke yg sgt meriah~

selamat berpuasa semua:)

No comments:

Post a Comment